MENU

DINNER WITH THE GIRLS

Alexandra Bring-71 Alexandra Bring-72 Alexandra Bring-73 Alexandra Bring-74 Alexandra Bring-75 Alexandra Bring-76 Alexandra Bring-77

Här kommer lite bilder från middagen på USINE med mina fina vänner Annie, Ida, Janni, Hannah och Klara. Det är min vän Tim som hade Mvseet som öppnat deras nya koncept på Söder. Det var verkligen toppklass och mitt nya favoritställe. Så mysigt att umgås med mina fina tjejer mitt i veckan. Jag är helt svullen i ansiktet pga sömnbrist och pollen osv osv om ni undrar haha.  Om ni går dit så dela på Oxfilén, beställ in pommes och tryffelmajonäs. Det var magiiiii! Mums. Tryffel är så sjukt gott.

Here’s some pics from the dinner at USINE with my dear friends Annie, Ida, Janni, Hannah & Klara. It’s my friend Tim that used to have Mvseet that opened up a new concept at South side of Stockholm. It was so good and my new fav place. So nice to hang out with my girls in the middle of the week. I am a bit swollen in my face because missed sleep and allergys etc if you wonder hehe. If you visit the resturant you should share the beef tenderloin and add some fries + truffle mayo. MAgic!

TRX

Alexandra Bring-69 Alexandra Bring-70

Idag är det dags att träna mage. Den här övningen i mitt hjärta alltså! Det som är nice med TRX är att man måste hålla upp spänningen och aktivera sin core hela tiden. Jag har inte tränat sedan i tisdags förutom igår. Jag gick till gymmet igår och körde ett snabbt pass med  heavy frontsquats (körde 3 reps bara upp till 60 kg där jag körde ettor) och lite lätta ryck + stötar. Valt att ta det lugnt i helgen bara, behöver verkligen det.. Det blir en perfekt dag med gym i alla fall. Vad ska ni göra idag? Hänga på gymmet? <3

Today it’s tme for abs. This exercise in my heart! The nice thing about TRX is that you have to keep tense and activate your core all the time. I have not worked out since tuesday except from yesterday. I went to the gym yesterday for a quick workout with heavy front squats (I did 3 reps, up to 60 kg where I did 1 rep only) and some light snatch + clean & jerks. I decided to just have a chill weekend, I really need it. It will be a perfect day with gym today. What’s your plans? Also hang out at the gym? <3

FILMING

Alexandra Bring-67 Alexandra Bring-68

Såhär såg det ut när vi filmade i onsdags. Hur fint är inte Olof och Lizas kök? Verkligen drömköket. Har ett stort kök här i lägenheten men inte riktigt bestämt hur det ska se ut ännu så det är nice med lite inspo. Det vi filmade kommer upp snart så får ni se lite goda recept. Det är roligt hur alla dagar skiljer sig från varandra.. Verkligen varierande jobb jag har! Det är lite ensamt oftast bara så alltid kul att komma ut och jobba med duktiga människor. Eftersom mitt kontor är hemma så försöker jag att ha vanliga rutiner som på ett jobb, men det är svårt eftersom jag har så mycket olika saker. Men en sak jag verkligen försöker stå fast vid är att inte lägga några möten före lunch. På det sättet så hinner jag jobba i lugn och ro och slippa stressa på morgonen. Anti-stress knep är viktiga för mig!

This is how it looked like last wednesday. How nice is Olod and Lizas kitchen? My dream kitchen for sure. I have a big kitchen in the apartment but haven’t really decided what to do with it. I will show you the things we filmed later of course, some good recipes. It’s cool how every day is different from the other. It’s just a little lonely so it’s nice to work with talented people from time to time. My office is at home so I try to keep regular routines but it’s hard.. I try to never book any meetings before lunch. That’s my anti-stress thing. Each morning I can work in quite and without stress. Its important to me.

KOMMA I FORM

P1670178

BIG CAMPAIGN – 2 FÖR 399:- (ord. 1 för 349:-) HÄR.

Nu kommer den årliga stressen för alla som vill gå ner i vikt. Personligen tror jag på balanserad kost året runt och om man känner ett behov av det så kanske lägga in en hårdare växel inför sommaren. Många frågar mig om viktnedgångstips nu och jag tänkte gå igenom några saker för er.
1. Det går inte att punktförbränna fett. Om du har ett område du vill gå ner i vikt på så måste du gå ner i vikt generellt.
2. Ju mer muskler du har desto högre förbränning får du.
3. Det är svårt att lägga på sig muskelmassa samtidigt som man försöker tappa vikt. Det är väldigt viktigt att få i sig tillräckligt med protein under hårdare kost. Aminosyror!!! Varför? När du ligger på ett kcal underskott vill du inte förlora din muskelmassa, eller hur? 4. Svält dig inte! INGEN blir fin av svält, jag lovar dig. Att vara som en jojo är skadligt för kroppen och kan påverka din metabolism grovt. Det är bättre att lägga upp en längre plan och tappa lite vikt i taget på ett balanserat sätt. Genom BRA kost.
5. Träna mer och ät bra. Så enkelt tänker jag. Det ska absolut inte vara ångestladdat, träna och äta är två av de största njutningarna i livet för mig och så hoppas jag att alla ska kunna känna. Nu är jag inte ute efter att tappa vikt men jag tycker ändå jag hittat min balans för välmående.
6. Powerwalks. Perfekt nu när våren är framme. Jag ÖNSKAR att jag kunde gå powerwalks men det förbränner mycket. Det finns olika åsikter om när på dygnet man ska gå, men om man inte vill gå på morgonen.. don’t =) Det sägs också att på ca 70% av maxpuls är bäst för fettförbränning. Så en snabb promme. Ladda med kaffei innan eller ABS-ORB t ex som hjälper till att få ut så mycket som möjligt av ens cardio. Den innehåller även krom som naturligt lindrar sötsug.
7. Enjoy it! Jag tycker att träningen och kosten ska vara sund men det ska ligga på en nivå där livet fortfarande känns roligt. Man får själv överväga vad som är värt att uppoffra, utan att använda det som en ursäkt. Om du DÖR hellre än att inte vara superrippad i sommar, ja då är det ju värt att äta superstrikt och sköta din träning till 100%. Känner du att det är viktigt men kanske inte hela världen om du råkar ha lite fett som vi alla har hehe och jag aldrig skulle uppoffra, gör inte det då.

Nu är det här bara mina tips, om ni har egna så feel free =) Jag är ju som ni vet ingen dietare, jag kör på min mat och försöker få i mig mycket kcal för att kunna bli starkare i träningen utan att vara ohälsosam.

WISHFIT

Desktop1

Workout Jumpsuit – HERE / Bag – HERE / Cap  – HERE / Shoes – HERE (adlinks)

Såhär hade jag gärna glidit runt idag. Så jävla nice med en one-piece träningsdress? Förutom om man blir kissnödig kanske. Men smidigt att slippa oroa sig när man kör djupa squats! Hoppas att ni njuter av vädret idag och önskar alla en grym torsdag <3 Ni är bäst!

I wouldn’t mind wearing this today. So nice with a one-piece workout suit? Except if you have to pee maybe. But it must be nice to don’t have to worry while you are doing deep squats! I hope you enjoy the weather today and I wanna wish you all an amazing thursday <3 You are the best!